چت دل
چت دل بهانه ای برای با هم بودن
چت روم
چت دل
چت رومی برای عاشقان
(( فرصت بده ))

دنیــــــــــــــــای تنهــــــــایی


به من فرصت بده می خوام دوباره عاشقم باشی

نگو همرنگ تردیدی دلت می خواد که تنها شی

 

به من فرصت بده میخوام دوباره عاشقت باشم

از اینجا تا ته دنیا  ، برات تصویر رویا شم

 

نگو این فاصله حالا ، برای ما یه پایانه

نگو دریای عشق ما ، بازم درگیره طوفانه

 

نمیخوام اینهمه احساس، بره از دستمون راحت

نمیذارم نبود من ، برای تو بـشه عادت

 

به من فرصت بده بازم میخوام عاشق بشی با من

تموم شه این شب تیره ، بشه فردای ما روشن

 

نگو این فاصله حالا ، برای ما یه پایانه

نگو دریای عشق ما ، بازم درگیره طوفانه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|2 / 11 / 1389برچسب:,| 1|nili|

Oodi3